piątek, 27 stycznia 2012

wierszyki na dobranoc

Dobranoc Słonko! Przytul główkę do poduszki, niech sen omota ciało Twe, niech przyjdą do Ciebie dobre duszki i ukołyszą Cię. Kolorowych snów!

Byś we śnie swoim znalazł ukojenie. By Twoje troski rozwiał halny wiatr 
A srebrny strumyk szemrzący senne i słodkie melodie Ci grał. 

Znów nieproszony wirusek, zrobił brzydki psikusek, słodką kobietę zaatakował, a wcześniej się w ukryciu chował, lepiej niech teraz prędko Cię wszystkie choróbki zostawią, a moje tulenie i buziaki zerówko i słodkie sny Tobie sprawią.

Pisze ten wierszyk do Ciebie, jak każdej nocy byś spał spokojnie, by nie spadł ci kocyk, by Twój aniołek nad Tobą czuwał gdyby ten kocyk jednak się zsuwał, by buzi w czółko Ci dał i przy Tobie na noc zostawał. 

Do Ciebie tego sms'a piszę, niech Cię do snu ukołysze! Tego smsk'a poświęcam tobie, więc proszę... zachowaj go sobie! A gdy będziesz go czytała z rana to nie zapomnij o tym od kogo go dostałaś!

Jakkolwiek się w życiu wiedzie, niech Cię sen dzisiejszy nie zawiedzie. 
Oby był najwspanialszy i cuda sprawił, by to co los zepsuł w te noc naprawił. 

Gdy nastanie cichy zmrok, do łóżeczka zrobisz krok, a gdy zrobisz duży kroczek nie zapomnij zamknąć oczek. Teraz pora pospać sobie, wiec dobranoc mowie tobie.

Blady księżyc krąży po niebie, maluje wzory na ciemnym tle, 
moje serce tęskni do Ciebie, a usta szepczą: Ja kocham Cię! 

Na dobranoc buziak w policzek prawy i lewy. Całus w Twój uroczy nosek. I naturalnie namiętny całus w usteczka, który trwa dla mnie wieczność! Moja perełko idę spać, a wraz ze mną miłość, która promieniuje ode mnie i nadzieja na to, że będziesz obok mnie. Kocham Cię! Dobranoc! 

Dobry wieczór me słodkie kochanie, żeby miłe Ci było dziś spanie,
niech Cię nocna melodia kołysze, niech Twój głos aksamitny w snach słyszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz