poniedziałek, 2 stycznia 2012

czy dziewczynie wypada zrobić pierwszy krok?

Postanowiłam tutaj zadać to pytanie:" Czy dziewczynie wypada zrobić pierwszy krok?" Filozofuje od wczoraj i ciągle mam wątpliwości. Nie wiem co mam poradzić swojej koleżance która się mnie o to wczoraj pytała. Jej sytuacja wygląda mniej więcej tak, że poznała chłopaka i z nim bardzo długo, bo kilka miesięcy pisała na gg. I on jej chyba 3 miesiące temu zaproponował wyjście na kawe, ale  ona się nie zgodziła( proponował chyba więcej razy, ale ona była na nie). Teraz znowu ze sobą piszą lecz on już nie proponuje spotkania. I ona nie wie czy wypada jej pierwszej zaprosić go na kawę czy nie?
nie wiem kompletnie co mam jej poradzić, bo jak o tym myśle to niby fakt: jest XXI wiek, równouprawnienie itd., ale jest to moja koleżanka i chce jej doradzić jak najlepiej. A się obawiam że ten chłopak takie zachowanie może uznać za nieodpowiednie dla dziewczyny lub że sie mu narzuca.
Bardzo prosze, jeśli ktoś byłby tak dobry niech podzieli sie ze mną swoim zdaniem i tym samym pomoże mi pomóc mojej koleżance.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz