niedziela, 1 stycznia 2012

Kocham Cie!!!! w 100 jezykach♥♥♥

* Afrykanerski - Ek is lief vir jou, Ek het jou lief 
* Albański - Te dua, Te dashuroj, Ti je zemra ime 
* Alzacki - Ich hoan dich gear 
* Angielski - I love you, I adore you 
* Apacze - Sheth shen zhon 
* Arabski (formalny) - Ohiboke , Nohiboka 
* Armeński - Yes kez si'rumem 
* Ashanti/Akan/Twi - Me dor wo 
* Assamese - Moi tomak bhal pau 
* Bangladesz - Ami tomake walobashi 
* Baskijski - Maite zaitut 
* Bassa - Mengweswe 
* Batak - Holong rohangku di ho 
* Bemba - Ndikufuna 
* Berberyjski - Lakh tirikh 
* Bośnia - Volim te 
* Brazylijski/Portugalski - Eu te amo * Brazylijski /Galicyjski - Querote, Amo-te 
* Bułgarski - Obicham te, As te obeicham 
* Burmese - Chit pa de 
* Cajun - Mi aime jou 
* Cebuano - Gihigugma ko ikaw 
* Chiński - Gwa ai li (Amoy), Ngo oi nei (kantoński), Wo oi nei 
* Chorwacki (formalny) - Ja vas volim (gramatycznie), Volim vas (dowolnie) 
* Chorwacki (potoczny - Ja te volim (używane w gramatycznie), Volim te (dowolnie) 
* Czejenowie - Ne mohotatse 
* Czeski - Miluji te, Ma'm te (velmi) ra'd 
* Duński - Jeg elsker dig 
* Dusun - Siuhang oku dia 
* Ecuador Quechua - Canda munani 
* Esperanto - Mi amas vin 
* Estoński - Mina armastan sind 
* Etiopski - Afgreki' 
* Farsi - Tora dost daram 
* Filipiński -Iniibig kita, Mahal kita Finnish (formalnie), Rakastan sinua 
* Fiński - (Ma") rakastan sua 
* Francuski (formalny) - Je vous aime 
* Francuski - Je t'aime 
* Galicyjski/Brazylijski - Querote 
* Galicyjski/Portugalski - Eu te amo 
* Grecki (starogrecki) - Philo se 
* Grecki - S'agapo, Eime eroteumenos me 'sena(mężczyzna do kobiety), Eime eroteumeni me 'sena (kobieta do mężczyzny) 
* Grenlandzki - Asavakit 
* Gronings - Ik hol van die * Gruziński - Miqvarhar, Miqvarharth 
* Hawajski - Aloha wau ia 'oe 
* Hebrajski - Anee ohev otakh (mężczyzna do kobiety), Anee ohevet otkha (kobieta do mężczyzny) 
* Hindi - Mai tumase pyar karata hun (mężczyzna do kobiety), Mai tumase pyar karati hun (kobieta do mężczyzny), Mai tumse pyar karta hoon 
* Hiszpański - Te amo, Te quiero 
* Hokkien - Wa ai lu 
* Hopi - Nu' umi unangwa'ta 
* Ibaloi - Pip-piyan tana 
* Indonezyjski - Saya cinta padamu, Saya cinta kamu 
* Interglossa - Mi esthe philo tu 
* Irański - Mahn doostaht doh-rahm 
* Irish - Taim i' ngra leat 
* Islandzki - Eg elska thig 
* Japoński - Kimi o aishiteiru, Aishiteiru 
* Jugosłowiański - Ja te volim * Kambodża - Kh_nhaum soro_lahn nhee_ah 
* Kannada - Naanu ninnanu preethisuthene 
* Kataloński - T'estimo (Katalonia), T'estim (Majorka), T'estime (Walencja) 
* Korean - (Tangsinul) Saranghae, (Tangsinul) Saranghaeyo 
* Korsykański - Ti tengu cara (mężczyzna do kobiety), Ti tengu caru (kobieta do mężczyzny) 
* Kurdyjski - Ez te hezdikhem 
* Laotański - Khoi hak jao 
* Libański - Bahibak 
* Lingala - Nalingi yo 
* Litewski - Tave myliu, Ash mir lutavah 
* Lojban - Mi do prami 
* Luxembourgish - Ech hun dech ga"r 
* Łacina - Te amo, Vos amo 
* Łotewski - Es milu tevi 
* Maa - Ilolenge 
* Macedoński - Te ljubam 
* Majów (jukatański) - 'in k'aatech, In yakumech 
* Malajaski/Indonezyjski - Saya cintakan kamu (gramatycznie poprawnie), Saya cinta akan kamu(wersja rozzerzona) 
* Marokański - Kanbhik, Kanhebek 
* Niderlandzki - Ik hou van je, Ik hou van jou, Ik ben verliefd op jou 
* Niemiecki (formalnie) - Ich liebe Sie (rzadko używane) 
* Niemiecki dialekty - I moag di gern, I lieb di, Ick liebe Dich 
* Norweski - Jeg elsker deg (Bokmaal), Eg elskar deg (Nynorsk) 
* Perski (Iran) - Tora dost daram 
* Polski - Kocham cię, Kocham ciebie 
* Portugalski - Eu amo-te 
* Rosyjski - Ja vas liubliu, Ja tiebia liubliu 
* Rumuński - Te iubesc 
* Serbski (formalny) - Ja vas volim 
* Słowacki - Lubim ta, Mam ta rad, Milujem ta 
* Słoweński - Ljubim te 
* Szwedzki - Jag a"lskar dig 
* Turecki - Seni seviyorum 
* Ukraiński - Ja tebe kochaju, Ja was kochaju 
* Węgierski- Szeretlek 
* Włoski- Ti amo, Ti voglio bene 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz