sobota, 7 stycznia 2012

dowcipy

Jasio z babcią ida do kośćoła babci mówi: 
- Moja wina, moja wina, moja bardzo zła wina 
- Jasi mówi: 
- Babci wina, babci wina, babci bardzo zła wina.



Pani na lekcji religi pyta Jasia: 
-Jasiu,kto zbudował Arkę? 
Jasiu na to: 
-No...eee... 
A pani: 
-Dobrze Jasiu,siadaj,szóstka!!! 



-Mamo mogę się z tobą kąpać? 
-Nie! 
-Mamo mogę się z tobą kąpać? 
-No dobra alę nie patrz pod wodę. 
Jasiu nie wytrzymał i buch pod wodę. 
-Mówiłam ci żebyś nie patrzał pod wodę! 
-No dobra ale co to jest? 
-To jest jaskinia. 
-Tato mogę się z tobą kąpać? 
-Nie! 
-Tato mogę sie z tobą kąpać? 
-No dobra alę nie patrz pod wodę. 
Jasiu nie wytrzymał buch pod wodę. 
-Mówiłem ci żebyś nie patrzał pod wodę! 
-No dobra alę co to jest? 
-To jest wąż boa. 
-Babciu mogę się z tobą kąpać? 
-Nie! 
-Babciu mogę się z tobą kąpać? 
-No dobra alę nie patrz pod 
wode. 
Jasiu nie wytrzymał buch pod 
wodę. 
-Mówiłam ci żebyś nie patrzał 
pod wodę. 
-No dobra alę co to jest? 
-To są reflektory. 
-Mamo, tato mogę z wami spać? 
-Nie! 
-Mamo, Tato mogę z wami spać? 
-No dobra alę nie patrz pod 
kołdrę. 
Jasiu nie wytrzymał buch pod 
kołdrę. 
-O rety wąż boa wchodzi do 
jaskini , Babciu dawaj 
reflektory!!!!!!!!!!!



Nauczycielka pyta dzieci: 
-jakie znacie kolory jaj? 
Zosia 
-ja widziałam białe. 
Zgłasza się Jasiu 
-A ja widziałem brązowe. 
Nauczycielka 
-Gdzie widziałeś 
Jasiu: 
-Na plaży u murzyna. 
-Jasiu dwójka!!! 
Jasiu 
-wiem były dwa 
nauczycielka: 
-jasiu pała!! 
jasiu 
-pala też była





Jasio pyta się mamy ..: 
-Mamo, a co to znaczy c**j?? 
mama na to: 
-Klusek 
Jasio sie pyta to w takim razie co to znaczy spierda**j? 
mama na to: 
-Przepraszam... 
za pół godziny jasio mama i tata siedząprzy stole..Tacie spadł klusek..Jasio woła: 
-Tato h8j ci spadł...!!! 
na to mama mówi: 
-Jasiu przeproś tatę.. 
Jasiu na to: 
-Spierd***j h*ju



Mama się pyta Jasia: 
- dlaczego płaczesz? 
- bo mi się śniło, że szkoła się pali 
- Jasiu, nie płacz to tylko sen 
- no i dlatego płacze. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz