niedziela, 8 stycznia 2012

wierszyki

WIERSZYKI***

 Słońce świeci, Ptaszek śpiewa A mnie w budzie Krew zalewa! 

Szła teściowa przez łąkę pokąsały Ją żmije, żmije pozdychały a teściowa żyje

Skaczę na dach gdy cały świat ... Porywa mnie
Spróbuj choc raz, zerwac się jak wiatr
By w dłonie złapac go, a teraz patrz
Ja jestem twoja ta, najlepsza z nich

Uczę się pilnie, odżywiam się zdrowo,
a matematyka i tak jest dla mnie przeszkodą.
staram się i odrabiam lekcje
lecz na ten przedmiot mam infekcje.
Wszyscy mi tłumaczą jak to rozwiązać,
ale ja nie umiem nad wszystkim nadążać.
Mam już sposób jak to rozumieć,
nie dam się zarazić nawet dżumie.
Matematyka to prosta sprawa,
bo najważniejsza jest w niej zabawa


Dzisiaj w Warszawie, dzisiaj w Warszawie

 wesoła nowina,

100 bąbowców i odrzutowców leci do

 Berlina,

Berlin się pali, Hamburg sie wali

,
Hiltler na dachu pierdzi ze strachu,


Żona Hitlera w kiblu umiera,


Babcia Hitlera krzyczy „cholera!”

,
Dzieci Hitlera grają w pokera


o kawałek sera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz